קידום אתרים » שיווק דיגיטלי » כנס נקסט קייס 2014 יוצא לדרך – במה יהיה שונה משנה שעברה?
כנס נקסט קייס 2014

כנס נקסט קייס 2014 יוצא לדרך – במה יהיה שונה משנה שעברה?

"על החיים ועל המוות, הולכים על זה!"

זה מה שהחלטתי בדיוק לפני שנה בעודי מתהלך מקצה לקצה בסלון, רגע לפני החתימה על חוזה השכרת האולם לכנס נקסט קייס 2013. הייתי בלחץ אטומי.

בכל זאת, להוציא עשרות אלפי שקלים על אולם ארועים, אוכל וכל שאר ההוצאות, עוד לפני שיש אפילו נרשם אחד, זה סיכון רציני.

למזלי מבחן התוצאה הוכיח לי שיש ביקוש לפורמט הייחודי של הכנס. לא רק שנרשמו 500 איש תוך חודש (!), מסתבר מהרישומים של הפקידות שהנפיקו תגי שם שבפועל נכנסו לאולם כ-550 איש. כלומר 50 איש התגנבו בלי לשלם (מה שמסביר את הצפיפות הנוראית שהייתה…).

למי שלא היה שנה שעברה, מוזמן לקרוא את הפוסט המסכם המעולה של איתי ברנר כדי להתרשם. הייתי בכיף מציע לראות את ההרצאות בוידאו, אבל לצערי אחד החוקים המרכזיים של הכנס זה שאסור לצלם ורק מי שמגיע שומע את מקרי הבוחן במלואם.

מה זה בעצם נקסט קייס ובמה הוא שונה מכנסים אחרים?

בתור משווק אינטרנט שרוצה ללמוד, תמיד הפריע לי בכנסים מקצועיים שההרצאות הן: א. תיאורטיות ב. ארוכות.

אני מבין את הצורך בהקדמה כדי "להכניס" את הקהל לנושא. אבל רוב המשווקים מספיק מתוחכמים ורוצים ישר  את התכלס.

למה אני צריך לשמוע הסבר של 20 דקות מה זה בדיוק "אופטימיזציה של ייחס המרה" כדי שיספרו לי על טכניקה מסוימת לבנות עמוד נחיתה ממיר? לא עדיף לעשות הרצאה רק של 20 דקות ורק על אותה טכניקה מסוימת?

מה שקורה זה שברגע שההרצאה נמרחת מדי וכוללת הרבה חומר תיאורטי, במקום שהקהל יהיה מרוכז ויכתוב באטרף כל מילה מהחשש לפספספ משהו הוא רק מפנטז על הקרואסונים בהפסקה (זה במקרה הטוב, במקרה היותר קיצוני לא מחכים להפסקה).

אם נתעלם רגע מהנטוורקינג שקיים בכל כנס, רוב המשווקים באים לכנסים כדי לשמוע על דברים שהצליחו להם או לא. רק כך אפשר ללמוד משהו פרקטי ולהשליך על פעילות שכל אחד עושה או לא עושה מדי יום.

שנה שעברה החלטתי להרים לראשונה כנס בפורמט קצת שונה מכנסים אחרים בתקווה שיענה בדיוק על צורך זה – במקום הרצאות תיאורטיות של שעה, הצגת מקרי בוחן ממוקדים קצרים באורך 20 דקות.

כלומר המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי\תאורטי ולזקק רק את מקרי הבוחן. כל אחד עולה לבמה ומספר מה היה המצב ההתחלתי, מה הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית. כאשר המטרה היא כמה שיותר לחשוף כדי שכולם יוכלו ללמוד מזה.

למי שהיה שנה שעברה בטח זוכר שהיו לנו דוברים מצויינים שהציגו מקרי בוחן סופר מעניינים:

  • אלון ברנר: מנכ"ל K Logic, הסביר כיצד באמצעות Inbound marketing הם הצליחו להביא להרשמה של 3,000 משתמשים חדשים (זה מקרה הבוחן שזכה).
  • אריאל הוכשטדט: מייסד Webcellence, חלק איתנו את ההצלחה שלו עם חשבון אדסנס שהגדיל את הכנסותיו ב 51% אך ורק באמצעות שינוי עיצוב וממשק המשתמש באתר.
  • אלון רייץ: ראש תחום SEO ב-Webpals, נתן סיפר איך הם הוציאו אתר מעונש של גוגל.
  • טליה וולף: סמנכ"ל פיתוח עסקי ב Conversioner, דיברה על שימוש במסרים ריגשיים בכל שלבי ה-conversion funnel שהגדילו אחוזי המרה ב 97% תוך חודש אחד.

כפי שאתם רואים, כל אחד ואחד ממקרי הבוחן הללו דיבר על מספרים ומעשים נטו.

מה הולך להיות השנה?

קודם כל התחדשנו באתר רשמי לכנס, אתם מוזמנים להתרשם – www.nextcase.co.il

כנס גדול ועשיר יותר בכל המובנים

אם שנה שעברה היו 550 איש, השנה אנחנו מכוונים כפול מזה, לפחות 800-1,200 איש. הכנס כנראה יתקיים בגני התערוכה באולם הכנסים הגדול ביותר שלהם כך שאנחנו מאמינים שלא תהיה בעיה של מקום כמו שנה שעברה.

אגב, זה גם יקל משמעותית על כל מי שלא יכול להגיע עם רכב מכיוון שהאולם ממוקם צמוד לתחנת רכבת האוניברסיטה בת"א.

כמובן שהפעם לא יהיו רק חטיפים ועוגות אלא ארוחת צהריים עשירה לכל אורח.

כמו כן, כדי למנוע את העייפות של סוף היום שהייתה שנה שעברה, הפעם הכנס יתקיים החל משעות הבוקר ועד שעות אחה"צ.

לא רק SEO – מגוון הנושאים של מקרי הבוחן הורחב

שנה שעברה שלחתי משוב לכל האורחים ואחד הפידבקים הבולטים ביותר היה להרחיב את כמות הנושאים.

בעקבות הביקוש הרב, החלטנו השנה להרחיב את נושא הכנס לכלל תחומי השיווק באינטרנט:

  • כמובן SEO.
  • פרסום ממומן PPC (פייסבוק וגוגל)
  • מדיה חברתית
  • שיווק באימיילים
  • שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing)
  • ועוד…

תוכלו ללמוד איך לעשות PPC טוב יותר, איך למצות את חשבונות הפייסבוק והטוויטר שלכם, איך לעשות שיווק תכנים אפקטיבי ועוד הרבה ממתקי מרקטינג אחרים.

הנה טעימה קטנה של כמה מקרי בוחן שמחכים לכם השנה:

  • מקרה בוחן 1: כיצד בנינו בלוג חברה עם מעל 50,000 מבקרים בחודש תוך שנה (איריס שור, Takipi).
  • מקרה בוחן 2: כיצד שיפרנו את הטראפיק האורגני לחברת תנובה בלמעלה מ-41,000 כניסות (עופר לנגר, אוורסט 301).
  • מקרה בוחן 3: איך בנינו קמפיין שיווק ברשתות חברתיות שהביא ל 500,000 משתמשים חדשים (אייל מולדובן, Payoneer).
  • מקרה בוחן 4: איך שיפרנו את התגובה למייל פי 8 (אריאל הוכשטדט, Webcellence).
  • מקרה בוחן 5: כיצד שיפרנו את אחוזי ההמרה מליד למכירה ב-1,000% (ישי כץ שינפלד, הקרייה האקדמית אונו).
  • מקרה בוחן 6: כיצד הגענו  ל-ROI חיובי במודעות פייסבוק דרך שימוש בפיצרים חדישים של פייסבוק (דניאל גליקמן, emaze).
  • ועוד 6 מקרי בוחן נוספים שיתפרסמו בקרוב, עקבו אחרי תוכנית הכנס באתר.

הגשת מקרה בוחן ל-NextCase 2014

אגב, למרות שכל מקרי הבוחן סגורים תמיד יש שינויים של הרגע האחרון. אם אתם חושבים שיש לכם מה לתרום לקהילת השיווק באינטרנט בישראל, אתם מוזמנים להגיש את מקרה הבוחן שלכם באתר. זיכרו שהצעות שיווקיות יפסלו מראש! המטרה היא, בדיוק כמו שנה שעברה, לחלוק מידע שיעזור לכולנו להיות משווקי אינטרנט טובים יותר ולא למכור מוצר או שירות. בשביל זה יהיה לכם מספיק זמן לנטוורקינג בין ההרצאות ובנוסף אתם מוזמנים להירשם כספונסרים של הכנס.

גם השנה, כמו שנה שעברה, אנו נערוך לאחר הכנס הצבעה לבחירת הדוברים הטובים ביותר. תואר הכבוד בכנס נקסט קייס 2014 הוענק ל…, שהסביר לנו איך…

המלצה חמה – אל תחכו לרגע האחרון בכדי להירשם

באמת שזה לא נאמר כדי להלחיץ אלא כדי למנוע הרבה מאד מצבים לא נעימים כמו שהיו שנה שעברה.

מכיוון ששנה שעברה הכרטיסים אזלו חודשיים וחצי לפני הכנס, קיבלנו המון פניות מאנשים שמאוד רצו להגיע ופשוט לא היה בשבילם מקום. נאלצתי באופן אישי ובצער רב לסרב לחברים קרובים ועמיתים למקצוע. כדי להימנע ממצב לא נעים בו תמצאו את עצמכם מחוץ לכנס הכי חם בתעשייה שלנו, אני ממליץ בחום להיות הראשונים להירשם.

אני לא אשקר, כל הפינוקים הללו עולים כסף וכתוצאה מכך כרטיס הכניסה עלה משנה שעברה.

אבל אם לא נשווה למה שהיה שנה שעברה אלא לכנסים אחרים שמתקיימים בארץ באותה רמה בנושא שיווק באינטרנט, נגלה שהמחיר לא באמת יקר אלא אפילו זול יותר. הנה כמה דוגמאות (המחיר לאדם):

למרות שכרגע המחיר לכרטיס של נקסט קייס 2014 הוא הזול ביותר מבין כל הכנסים בארץ בתחום השיווק באינטרנט, בסוף החודש המחיר קופץ ב-26% ולצערי גם אם יש איחור של יום לא ניתן יהיה לקנות במחיר הנוכחי.

מחכה לראות אתכם בדצמבר הקרוב :)

אודות פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד של סרבולה - חברת כתיבת תוכן ומייעץ בקידום אתרים אורגני (SEO) בזירות תחרותיות בארץ ובחו"ל במסגרת חברת אלפיניסט 301 שיווק דיגיטלי.

עשוי לעניין אותך גם...

המשבר של יונייטד איירליינס

9 טעויות בניהול משבר הרשת של יונייטד איירליינס

שיתופים שתפו בפייסבוק צייצו בטוויטר שתפו ב-Google+ שתפו בלינקדאיןהמשבר של יונייטד איירליינס יילמד כאחת מאבני ...

popcorn and gummy bears

איך תשתמשו בסרטוני הסברה (Explainer Videos) לשיווק העסק שלכם?

שיתופים שתפו בפייסבוק צייצו בטוויטר שתפו ב-Google+ שתפו בלינקדאיןכיום כולנו רעבים למידע ותשובות כאן ועכשיו ...

10 תגובות

  1. נבוא ב"ה , בהצלחה פאבל !

  2. מה עלות הכרטיס? כלל לא הבנתי

  3. סליחה הבנתי, מצאתי :-)

  4. איזה הגזמה במחיר… זה לא שוויץ פה..

  5. דבר על Inbound Marketing :)

  6. היה כנס מצוין, רשמתי ורשמתי והנה הסקירה שכתבתי (זהירות פוסט ארוך ומפורט בשני חלקים)

    http://internetido.com/nextcase2014-1

  7. הי פבל,
    האם הכנס כבר היה?
    חייבת להודות שאני לא חובבת של גורואים אבל אתה יוצא מן הכלל – בעיקר בגלל העובדה שאתה כל כך כל כך לא גורו.
    (אגב, יצא לנו לדבר פעם בעבר – אבל זה היה ממש מזמן ובטח לא תזכור:-))
    תודה,
    הבלתי רגילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

לשיתוף הפוסט לחצו כאן

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים:

 

שתפו את הפוסט עם חברים