פינגווין בזמן אמת, הכרזות חדשות מ-Adwords, הטלווזיה עדיין כאן ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

גארי איליאס: עדכון פינגווין הבא עשוי להיות בזמן אמת

לפוסט המקורי ב-Search Engine Land

לפי גארי איליאס מגוגל, לא רק שעדכון פינגווין הבא עשוי להיות קרוב משחשבנו, אלא שהוא אף עלול להיות העדכון המשמעותי ביותר מאז הצגת עדכון פינגווין המקורי : איליאס מקווה שהעדכון המדובר יגיע לפני סוף השנה או לכל היותר “בעתיד הנראה לעין”, ולראשונה עשוי יהיה להיות בזמן אמת… במילים אחרות, האלגוריתם יוכל לבדוק אחר כל קישור שמתווסף (או מוסר) מן האתר ולהשפיע על הדירוגים של האתר בהתאם לרעה או לטובה.

למרות שמדובר בידיעה משמחת עבור חלק לא קטן מאיתנו, אסור לשכוח שגוגל הבטיחה בדיוק את אותו הדבר בנוגע לאלגוריתם פנדה מספר פעמיים בעבר, אבל כרגע אנחנו עדיין “תקועים” עם אלגוריתמים שמתעדכנים לפי ראות עיניה של גוגל כשלא תמיד ברור מתי בדיוק התרחש העדכון עצמו וכמה זמן הוא נמשך (ראו גם ידיעה הבאה).

עדכון פנדה 4.2 עדיין יכול להשפיע על האתר שלכם

לפוסט המקורי ב – Search Engine Roundtable

לפי גורמים בגוגל ובראשם גארי איליאס, עדכון פנדה 4.2 עדיין נמשך, וזאת בהתאם ללוח הזמנים האיטי במיוחד של “מספר חודשים”, הערכה שניתנה כבר בחודשי יולי ואומרת שכנראה העדכון לא יסתיים לפני תחילת השנה הבאה.

כמו כן, לפי Search Engine Roundtable, העדכון חזר למסלול הנכון לאחר שבחודש אוגוסט נראה היה שהוא סטה ממנו והתחיל לפגוע בתנועה של אתרים לאחר שכבר ביצע תיקון כלפי מעלה (Search Engine Roundtable עצמו נפגע בעדכון פנדה 4.1).

להגיע אל הלקוחות במובייל בנקודה הקריטית

לפוסט המקורי ב-Inside Adwords

גוגל  הכריזה על שני מוצרים חדשים שנועדו להביא למשווקים את הלקוחות הכי מתאימים להם בנקודה הקריטית בהם הלקוחות מתעניינים בשירותים או במוצרים שלהם:

“התאמת לקוחות” – התאמת לקוחות (Customer Match)

תכונה חדשה שמאפשרת לכל משווק להעלות רשימה של כתובות דואר אלקטרוני שיותאמו לחשבונות בגוגל, וכך לדוגמה אפשר לפנות רק אל לקוחות שהצטרפו אל תוכנית “הנוסע המתמיד” ולהציג להם פרסומות מותאמות אישית המיועדות אליהם בלבד, בזמן שהם מחפשים, צופים בוידיאו או קוראים את הדואר ב – Gmail  . בעזרת ההתאמה הזו אפשר גם להגיע לקהלים דומים שיש סיכוי גבוה שיהיו מעוניינים באותם שירותים.

Unparalleled Reach

מדובר בסוג חדש של פרסום שמאפשר לכל אחד לפרסם את האפליקציה שלו דרך ערוצים שונים בגוגל כמו Google Play, Google Search, Youtube ורשת ה-Display. התשלום עצמו הוא על בסיס התקנה של האפליקציה. המפתח של האפליקציה אפילו לא צריך לקבוע איך תיראה הפרסומות מכיוון שגוגל משתמשת בתכנים שכבר מופיעים ב- Google Play כמו מסכים, תיאורים וקטעי וידאו של האפליקציה.

adventure_duck

חידושים נוספים ה-Adwords

לפוסט המקורי ב-Inside Adwords

מלבד החידושים שלהלן, גוגל הכריזה על על מספר חידושים נוספים בגזרת ה-Adwords:

  1. שלמו רק על פרסומות שהצופים שלכם רואים בפועל – מי שמשלם לפי מודל של אלף חשיפות (CPM), בוודאי מכיר את הבעיה של פרסומות שאמנם זוכות לחשיפה לפי הספירה של גוגל, אבל המשתמשים לא רואים אותן בפועל בגלל שהן היו בתחתית העמוד או בכלל בטאב ברקע. לפי גוגל מדובר באחוזים די מפחידים של יותר מחצי, אבל כעת היא תעשה מהפכה בתחום ותציג תשלום רק על סמך פרסומות שנראו בפועל (vCPM)
  2. פרסומות שיווק מחדש משופרות בסלולר – מעכשיו גם פרסומות של שיווק מחדש יוכלו ליהנות מתכונות מתקדמות כמו התאמה אוטומטית לגודל של מה שמוצג על המסך והמצב בו הוא נמצא (מסובב, מתוח וכו’). הפרסומות אפילו ישנו את צבען בהתאם לפלטת הצבעים של המפרסם או אלו שממירות הכי הרבה…
  3. תובנות קהלים ברשימות מבוססות שיווק מחדש – הכוונה למאפיינים כמו גיל, מין ותחומי עניין. לדוגמה, נשים בגילאים 25 עד 34 או חובבי ג’אז. החידוש לעומת העבר הוא שעכשיו כל המידע הזה מרוכז במקום אחד וניתן לראות אותו בקלות :

1-affnity

 

נילסן: צרכנים עדיין סומכים יותר על פרסומות טלוויזיה

לפוסט המקורי ב-Marketing Land

לפי מחקר חדש של נילסן שהקיף 30,000 צרכנים בשישים מדינות שונות, אנשים עדיין סומכים יותר על פרסומות טלוויזיה מאשר פרסומות וידאו באינטרנט בהבדל משמעותי למדי של 63% מול 48%. לעומת זאת, 83% אמרו שהם סומכים על המלצות מחברים או משפחה.

באופן מפתיע, המקור השני עליו צרכנים סומכים הם דווקא אתרים של מותגים (70%) והמקור השלישי הוא סקירות און ליין ברשת (66%). פרסומות און ליין אחרות כגון פרסומות טקסט, פרסומות ברשתות חברתיות ופרסומות במובייל היו מדורגות קצת מתחת לפרסומות הוידיאו. (ראו אינפוגרפיקה)

מבין הדורות השונים, לילידי דור המילניום היה את האמון הגבוה ביותר בפרסום מקוון, ולפי נילסן, “יש  להם יותר שליטה בזמן ובמקום שבהם הם צופים, מקשיבים וקוראים תוכן, כמו גם במכשיר שבאמצעותו הם עושים זאת”.

Nielsen-trust

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
85
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
108
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
131
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104691
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100124
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99006
מדיה חברתית
דנה רוזן
82389
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.