עמודי עסקים מקוצצים בגוגל פלוס, פרויקט AMP זוכה לתמיכה רחבה, כלי התוכן של MOZ ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

גוגל פלוס החדשה מקצצת את עמודי העסקים

לפוסט המקורי ב- Marketing  Land

העיצוב מחדש של גוגל פלוס שהוכרז בשבוע שעבר אולי נראה כמו צעד קדימה בלבד, אבל מסתבר שעמודי העסקים שהיו קיימים בעבר ברשת עברו קיצוץ משמעותי כך שלא ניתן יותר לשלוח את המבקרים להוסיף ביקורות על העסק. אם תרצו להוסיף ביקורת על העסק, תצטרכו לעשות זאת באופן רשמי דרך החיפוש של גוגל או גוגל מפות (למרות שיש דרך עקלקלה משהוא לפרוץ את המגבלה). כך למעשה, גוגל אומרת לעסקים שאין להם מה לחפש ממש בגוגל פלוס, אלא אם כן הם רוצים לשתף מידע ופוסטים עם לקוחות…

מספר הבקשות להסרת תוכן פיראטי מגוגל כמעט והכפילו את עצמן בשנה האחרונה

לפוסט המקורי ב – Search Engine Land

מספר הבקשות להסרת תוכן פיראטי מגוגל כמעט והכפיל את עצמו : אם בשבוע של נובמבר ה – 19 השנה, גוגל קיבלה בערך כ – 15.6 מיליון בקשות להסרה, בשבוע של נובמבר ה – 17 בשנה שעברה, היא קיבלה “רק” 8.2 מיליון בקשות. בסך הכול, במהלך החודש האחרון, גוגל קיבלה בקשות להסרה של 65,122,023 כתובות מ – 72,207 דומיינים ייחודים על ידי 5,492 מחזיקים בזכויות יוצרים.

דיווחים ברוח דומה הגיעו בתחילת השנה גם מאתר Torrent Freak שדיווח על קפיצה של 75% בכמות הבקשות להסרה בין שנת 2013 ל- 2014.

פרויקט הדפים המואצים של גוגל מקבל תמיכה מפלטפורמות פרסום

לפוסט המקורי בבלוג של AMPHTML

פרויקט הדפים המהירים של גוגל (Accelerated Mobile Pages – AMP) אמור להציג דפים סופר מהירים על גבי רשתות סלולאריות, גם אם הן איטיות יחסית. כעת מסתבר שלא רק פלטפורמות תוכן כמו ה – BBC וה – NYC הכריזו על רצון לתמוך בפרויקט, אלא גם פלטפורמות פרסום שונות כגון Outbrain, AOL ,OpenX ,DoubleClick ו-AdSense. אלו מצטרפות לפלטפורמות אנאליטיקס שונות כמו ComScore ו – ClickTale וכמובן Google Analytics שכבר הביעו רצון לתמוך בספירה ודיווח של AMP. במקביל לתמיכה הזו, גוגל כבר הכריזה שהדפים האלו יגיעו לחיפוש הסלולרי שלה בתחילת 2016.

יש לציין שמדובר בפרויקט קוד פתוח עם קהילת GitHub פעילה, מה שאמור לתרום לפופולאריות שלה.

Moz משיקה פלטפורמה לשיווק תוכן

לפוסט המקורי בבלוג של Moz

כלי חדש של MOZ נועד לעזור לעסקים קטנים ובינוניים לשווק תוכן שהגולשים ירצו ליצור איתו מעורבות.         הכלי מנתח את התוכן האתר לפי פרמטרים כמו נושאים, מספר שיתופים, סוג התוכן, כותבים, קישורים ועוד. כך אפשר למשל לדעת בקלות שמספר הקישורים והשיתופים הם כמעט כפולים עבור מדריכים לעומת סוגי תוכן אחרים. אפשר גם להיות ספציפיים יותר – האם מאמרים על מדיה חברתית או בניית קישורים באמת מביאים ליותר קישורים נכנסים?

אפשר גם להשוות את הביצועים של התוכן על גבי ציר הזמן כאשר זחלן התוכן של MOZ סורק את האתר כל שבוע מחדש.

לכלי יש גם אפשרות של חיפוש תוכן, או ליתר דיוק, ניתוח מתחרים באמצעותו אפשר לקבל רעיונות לתכנים שתרצו לפרסם אצלכם באתר (הכול כמובן בינתיים רק באנגלית) וכמובן לשתף אותם עם אחרים דרך רשתות חברתיות.

כמו יתר הכלים ב – MOZ, אפשר לנסות את הכלי במהדורה מוגבלת או לשלם על גישה מלאה שמתחילה במחיר של 59$ לחודש.

moz-content

גוגל מראה כיצד ניתן לגלות את הרגלי הקנייה שלנו על סמך נתוני אנליטיקס באופליין

לפוסט המקורי ב-Marketing Land

גוגל שיחררה נתונים אודות הרגלי הקניה של הצרכנים השונים בתקופת החגים הנוצרית. לדוגמה, באיזו שעות קונים הכי הרבה ב – Black Friday או כיצד בדיוק משתווה תנועת הקונים בחנויות בשלושת הימים החזקים של התקופה לעומת שאר סופי השבוע בה. המעניין הם לא הנתונים עצמם, אלא העובדה שגוגל יכולה לגלות עלינו את המידע הזה באמצעות הטלפונים החכמים שמגלים לגוגל את המיקום המדויק שלנו. כלומר, היא בעצם מחברת נתוני On Line  ו – Off Line של Analytics כדי להציג לנו את המידע הזה.

אגב, התכונה הזו לא לגמרי חדשה מכיוון שמזה זמן מה גוגל מראה לנו באמצעות גרף הידע את השעות העמוסות ביותר בעסקים מסוימים (בתמונה למטה בדקנו את סניף בנדיקט בשדרות רוטשילד בתל אביב).

traffic

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
85
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
108
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
131
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104691
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100124
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99006
מדיה חברתית
דנה רוזן
82389
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.