שיחות עם מספרי גוגל בישראל, אלגוריתם סינון לאתרים פרוצים, אימוג’י בנוסף ללייק ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו השבוע? בכל סופ”ש נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

Wix משיקה עורך אתרים חדש

לידיעה המקורית בגלובס

Wix משיקה עורך חדש הכולל תכונות בלעדיות כגון אפשרות להעלות סרטון וידאו כרקע לאתר האינטרנט כולו, נעיצת תפריט “עוגן” ואלמנטים נוספים אל המסך, תבניות עיצוב המתאימות לנישות עסקיות ספציפיות, סטריפים ברוחב מסך מלא ואפשרות לחלק את האתר לכמה מקטעים כשלכל מקטע יש עיצוב משלו.

לפי אבישי אברהמי, מנכ”ל ומייסד-שותף של Wix, העורך החדש מציב קנה מידה חדש בכל הקשור לפלטפורמות בשיטת עשה זאת בעצמך לעיצוב אתרים.

השקת שירות “מספרי Google לניתוח נתוני שיחות” בישראל

לפוסט המקורי בבלוג של Inside Adwords Israel

לפי גוגל ישראל, 64% מהמשתמשים המחפשים מידע לגבי רכישה בטלפון נייד, מרגישים שחשוב להם ליצור קשר טלפוני עם בית העסק ו – 34% אחוז אמרו שהם יחפשו מותג אחר במידה ולא יהיה ניתן לעשות זאת.

באמצעות “מספרי Google לניתוח נתוני שיחות” ניתן מעתה להקצות לכל עסק מספר טלפון מקומי ייחודי באזור החיוג של העסק וכך לעקוב אחר השיחות עצמן: מערכת Adwords  בודקת מאיזה אזור חיוג בוצעה השיחה, כמה זמן היא נמשכה והאם היא נענתה או לא. כמו כן, המערכת יכולה לשייך את השיחה לקמפיין המדויק ולמילת המפתח המדויקת שגרמו להופעת המודעה ואפילו לקבוע הצעת מחיר גמישה על מנת להגיע לערך המרה מסוים (לדוגמה, יש סיכוי ששיחות שמתבצעות בשעה מסוימת ביום יארכו יותר מתשעים שניות).

חברות בישראל כמו “זר פור יו” ו – “נביעות בר” כבר עושות שימוש במערכת ומספרות על הצלחה, שיפור ה – ROI ומקסום השימוש ב – Adwords.

FINAL_Israel Zer4u Call Ad

אלגוריתם חדש לסינון אתרים פרוצים

לפוסט המקורי בבלוג למנהלי אתרים

גוגל הודיעה על אלגוריתם חדש לסינון של אתרים פרוצים. לפי גוגל, הספאמרים משתמשים באתרים פרוצים על מנת להפיץ תוכנות זדוניות, להזרים תנועה לאתרים בעלי איכות נמוכה ולפרסם תרופות ומוצרים בלתי חוקיים או מזויפים. לעיתים התוכן “המוזרק” לאתרים האלו נועד במיוחד כדי להערים על מנועי החיפוש.

האלגוריתם החדש עשוי להשפיע על 5% מן השאילתות כתלות בשפה המדוברת וכמה ספאם יש בה, כך שהמשתמש עשוי לראות פחות מעשר תוצאות לאחר שהתוצאות הפרוצות הוסרו מתוצאות החיפוש (כפי שקורה היום עם חלק מהתוצאות שמפרות זכויות יוצרים).

blog-image

פייסבוק בוחנת שימוש בכפתור תגובה נוסף עם אימוג’י

לפוסט המקורי ב- Marketing Land

פייסבוק בוחנת כפתור תגובה חדש באירלנד וספרד שיאפשר למשתמשים להשתמש באחד משישה אימוג’י חדשים כדי להביע את דעתם על פוסט מסוים, לכפתור תהיה השפעה דומה לזה של הלייק מבחינת האלגוריתם של פייסבוק :

facebook-like-emoji-800x233

בעזרת האימוג’י החדשים פייסבוק תוכל לדעת האם המשתמשים רוצים לראות עוד פוסטים מאותו הסוג ובעלי עמודים יוכלו לראות את התגובות לפוסטים שלהם בתוך התובנות של העמודים. כרגע לא ברור כיצד כל אימוג’י משפיע באופן ייחודי, אבל אין ספק שההשפעה תהפוך להיות מורכבת יותר ככל שהניסוי יתרחב ליותר אזורים.

מחקר: ל – 29% מן האתרים יש בעיות כפילות תוכן

לפוסט המקורי ב – Search Engine Land

לפי מחקר חדש של Raven Tools והכלי שלה לבדיקת אתרים שהקיף 200,000 עמודים, מסתבר שלאתר הממוצע יש 4,500 בעיות הקשורות לחיפוש. אחת הבעיות הבולטות ביותר היא שכפול תוכן שמשפיע על לא פחות מ – 29% מן האתרים. חוץ מהעמודים המשוכפלים, 22% מהכותרות היו שכפולים זהים אחד של השני ולגבי המטה דיסקריפשן, היה מדובר ב – 17%.

ממצא מעניין נוסף הוא שרק 20% מהאתרים משתמשים במיקרו דאטא מסוג Itemtype למרות כל הדיבורים על כך שמיקרו דאטא יכול להשפיע מאוד על תוצאות החיפוש בעתיד (כבר היום 36% מהאתרים בתוצאות החיפוש משתמשים בו).

כמו כן, אם לפי ממצאים קודמים, היה נראה שחצי מהאתרים משתמשים ב – Google Analytics, לפי Raven מדובר על אחוזים גדולים יותר, 83%…

בעיות נפוצות נוספות שהתגלו במחקר בסדר יורד הן תמונות בלי תגי TITLE  ו – ALT, קישורים ללא אנקור טקסט  ועמודים ללא מטה דיסקריפשן כלל או באורך הלא נכון.

Seo-Issues-800x435

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
85
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
108
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
131
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104691
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100124
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99006
מדיה חברתית
דנה רוזן
82389
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.