Search Console משתדרג, מודעות חדשות באינסטגרם, דפי נחיתה ב-AMP ועוד…

איתי ברנר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו בשבוע החולף? בתחילת כל שבוע נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

גוגל מציגה דפי נחיתה ב-AMP

AMP נחשב לאחת מן ההצלחות הגדולות ביותר של גוגל – התקן מאפשר לאתרים ועמודים במובייל להיטען במהירות הבזק כאילו היה מדובר באתרי Desktop. יחד עם זאת, עד היום התקן עבד בעיקר בתוצאות האורגניות.

כעת גוגל מביאה את התמיכה ב-AMP  גם לעמודי הנחיתה. אמנם כרגע מדובר רק בעמודי נחיתה ממודעות טקסט רגילות, אבל זה אמור להשתנות בעתיד. המפרסמים גם יכולים לראות את התנועה שזורמת לעמודים האלו והאם ישנם עמודים שאינם מותאמים במלואם לתקן.

כל מה שאתם צריכים לדעת על שאלות ותשובות באפליקציה החדשה של Google Maps

באמצע אוגוסט גוגל הכריזה על תכונה חדשה באפליקציה של גוגל מפות אשר מאפשרת לגולשים לשלוח שאלות אל בעל העסק. עם זאת, בניגוד לפייסבוק, השאלות הן ציבוריות וכל אחד יכול לראות אותן או אפילו להצביע אם הוא אהב אותן או לא.

Joy Hawkins סיכמה את כל מה שאתם צריכים לדעת על התכונה החדשה, כולל תצלומי מסך.

אגב, ככה זה נראה בממשק העברי:

שאלות ותשובות ב-Google Maps

שיתוף חשבונות בטוויטר ללא סיסמה

עד היום, כל מי שרצה לנהל חשבון של מותג מסוים בטוויטר, היה צריך להשתמש באותה סיסמה, אלא אם כן עשה שימוש ב-TweetDeck (תוכנה לניהול ציוצים שפועלת מה-Desktop) או ניהל קמפיין פרסום ממומן.

מהיום טוויטר מאפשרת לבצע שיתוף של חשבונות מותגים גם דרך האפליקציה שלה, כך שאפשר לצייץ או לצייץ מחדש בצורה בטוחה יותר. יחד עם זאת, לא ניתן לנהל את חברי הקבוצה מתוך האפליקציה.

עוד פרטים אודות השימוש בתכונה החדשה ישירות מתוך האפליקציה אפשר למצוא בעמוד העזרה של טוויטר

עיצוב מחדש של ה-Dashboard עבור משתמשי גוגל

גוגל Dashboard מאפשר לכל משתמש בגוגל לצפות בכל המוצרים בהם הוא משתמש ולשלוט במידע שמאוחסן בהם אודותיו. עד כה הדאשבורד לא היה מותאם לכל מכשירי המובייל ולמעשה נראה “מעוך”, אך כעת גוגל הודיעה שהיא משנה את הממשק והופכת אותו לרספונסיבי (אם כי היא לא משתמשת ספציפית בביטוי הזה).

כך זה נראה לפני ואחרי:

Google Dashboard

 מצאו עמודים בעלי חשיבות נמוכה בגרסת הבטא של ה-Search Console

בתחילת חודש אוגוסט גוגל העניקה גישה מוגבלת למספר משתמשים ונתנה להם להתנסות בגרסת בטא של ה-Search Console. אחת התכונות החדשות והמעניינות ביותר הייתה צפייה בעמודים שאמנם התאנדקסו בגוגל, אבל מופיעים בתדירות נמוכה בתוצאות החיפוש.

השבוע פרסמו ב-SearchEngineRoundtable איך הדוחות האלו נראים בפועל, וזה בהחלט מעניין.

למרות שלא כולם עדיין קיבלו גישה לממשק החדש, גוגל כבר עדכנה את עמוד העזרה שלה עם כל הסטטוסים החדשים (עדיין לא זמין בעברית).

מודעות “דף אפליקציה” מתרחבות גם לאינסטגרם

נראה שמודעות המסך המלא של פייסבוק (שזמינות רק במובייל) מתרחבות מעתה גם לסיפורים באינסטגרם, לפחות עבור מותגים מסוימים. המודעות האלו מצטרפות אל “מודעות המשיכה” שכבר קיימות באינסטגרם ואל היכולת לצרף קישורים לתוך הסיפורים.

מכיוון שהמודעות החדשות נמצאות בתוך ה-API של אינסטגרם, המשמעות היא שכנראה לא יחלוף זמן רב עד שמפרסמים נוספים יוכלו לנהל אותן דרך תוכנות צד שלישי.

האם עמודים אורגניים בפייסבוק בישראל “חטפו” מהלומה חזקה במיוחד?

אתר מזבלה מדווח על עוד ועוד תלונות מצד בעלי עמודים ישראלים פופולאריים בפייסבוק על כך שבימים האחרונים חלה פגיעה משמעותית בתפוצה האורגנית שלהם. זה לא סוד שפייסבוק משנה את האלגוריתם שלה מדי תקופה (ואפילו מדווחת על כך), אבל נראה שהפעם המכה חזקה במיוחד, וזאת מבלי הכרזה רשמית כלשהיא מצד פייסבוק.

על פי עומרי חיון (מאתר הרכילות הידוע), ששלח מכתב זועם לגופי תקשורת שונים במטרה שיפרסמו את הסיפור ויפיצו אותו הלאה, לא רק העמוד שלו ספג פגיעה, אלא גם עמודים מפורסמים אחרים כמו “הפטריה”, הצינור והעמוד של הצל.

מזבלה מציינים בעצמם כי נראה שרוב העמודים שנפגעו היו אלו שהוציאו קישורים לאתרים המשויכים אליהם, בעוד עמודים שלא עשו זאת, כנראה לא חוו ירידה משמעותית. בכל אופן, לא מדובר כאמור בתופעה ייחודית לארץ, ולמעשה עמודים ישראלים עדיין זוכים לחשיפה גבוהה יותר מאשר עמיתיהם בחו”ל.

תגיות רלוונטיות: חדשות SEO
שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104777
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100213
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99106
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.