קידום אתרים » חדשות קידום אתרים » גוגל בוחנת עמוד בית חדש לחיפוש בזמן אמת

גוגל בוחנת עמוד בית חדש לחיפוש בזמן אמת

גוגל העלתה לרשת עמוד ניסיוני חדש בו ניתן לבצע חיפושים בזמן אמת מבלי לבחור את האפשרות בסרגל הצידי (כפי שהיה עד היום). תוצאות החיפוש בעמוד מורכבות מהעדכונים האחרונים ברשתות חברתיות כגון טוויטר ופייסבוק. בחלקו העליון של העמוד ניתן לראות ציר זמן המודד את מספר העדכונים כאשר ניתן ללחוץ על תאריך מסוים ולעבור אליו. מעבר לכך, בחלק מן המקרים ניתן לראות את רצף התגובות אשר אליהן מתייחס עדכון מסוים (לדוגמה, כאשר מגיבים למישהוא בטוויטר).

דף תוצאות חיפוש חדש לעדכונים בזמן אמת

אפשרות מעניינית נוספת היא להירשם לעדכונים בזמן אמת דרך המייל (email alerts) כפי שעד היום היה אפשר להירשם לעדכונים על דפים חדשים באינדקס.

באזורים מסוימים בעולם (כתלות בכתובת ה-IP או הספק), אפשר גם לבחור בעדכונים הקרובים לאזור הגאוגרפי של המשתמש. במקומות בהם  כתובת ה-IP לא מזוהה, אפשר עדיין להקיש שם של עיר או מדינה באנגלית (לדוגמה, tel aviv). התוצאות אשר יוחזרו הן של אנשים אשר הגדירו את מיקומם הגאוגרפי באותו מקום (כרגע לא ברור האם מוחזרות גם תוצאות של אנשים אשר מיקומים מזוהה דרך התקנים ניידים).

עדכוני זמן אמת מבוססי מיקום

הבדל בולט מעמוד התוצאות הרגיל של גוגל מתבטא בכך שלא ניתן לראות עמודים נוספים, אלא רק לחכות ולראות עדכונים חדשים יותר המתחילים להופיע בראש המסך (תכונה אשר ניתן לצפות בה מזה מספר ימים גם בגוגל ישראל בתוצאות חיפוש מסוימות).

עמוד הבית החדש נראה כצעד משלים לניסוי אחר של גוגל בו היא בוחנת עדכון של תוצאות החיפוש תוך כדי הקלדת השאילתה (כולל פרסומות רלוונטיות). בניגוד לחיפוש בזמן אמת, עדכון התוצאות פועל כבר אצל משתמשים מסוימים ונראה כי גוגל בודקת אותו "על רטוב". השילוב של שתי התכונות החדשות הללו ביחד אמור להפוך את גוגל לעדכני יותר ולהרגיל את המשתמשים להשתמש בו כאשר הם רוצים לחפש תוצאות "חברתיות" לגבי נושאים חמים.



Search Console

אודות איתי ברנר

איתי ברנר
העורך הראשי של מדור החדשות באתר AskPavel בו מדי שבוע מתפרסמות הידיעות האחרונות מעולם השיווק באינטרנט. עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן, שותף במיזם מקום טוב – ערוץ תוכן אזורי של אזור זכרון יעקב – פרדס חנה.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

גוגל בוחנת שיטה חדשה לדיווח על הצעות פוגעניות של ההשלמה האוטומטית

שיתופים שתפו בפייסבוק צייצו בטוויטר שתפו ב-Google+ שתפו בלינקדאיןלידיעה המקורית ב-Search Engine Land השלמה אוטומטית ...

חדשות קידום אתרים

גוגל מתחילה להעניש אתרים שמציגים הודעות פופ-אפ פולשניות במובייל

שיתופים שתפו בפייסבוק צייצו בטוויטר שתפו ב-Google+ שתפו בלינקדאיןלידיעה המקורית ב-Search Engine Land האם בקרוב ...

2 תגובות

  1. פבל ישראלסקי
    פבל ישראלסקי

    תודה רבה איתי! כרגיל עדכון מאד מעניין.

    מעניין לשים לב שכל העדכונים שבדקתי עבור שאילתות שונות מקורן מגיע מטוויטר בלבד (או 90 אחוז). חבל שיש חשיבות מועטה למקורות זמן אמת נוספים (כגון סטטוסים בפייסבוק).

  2. פאבל,

    נראה לי שהסיבה היא יותר הבעיתיות שיש לגוגל באינדוקס של פייסבוק, בפרט לעומת טוויטר … לדעתי הם עלו עם מוצר חצי מבושל – מה עם לינקדאין, מייספייס ורשתות מובילות מקומיות (במרחב הגיאוגראפי)?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

לשיתוף הפוסט לחצו כאן

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים:

 

שתפו את הפוסט עם חברים