קידום אתרים » חדשות קידום אתרים » עמודי מעריצים חדשים בפייסבוק: מעכשיו כמו הפרופיל השני שלכם

אודות איתי ברנר

איתי ברנר
העורך הראשי של מדור החדשות באתר AskPavel בו מדי שבוע מתפרסמות הידיעות האחרונות מעולם השיווק באינטרנט. עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן, שותף במיזם מקום טוב – ערוץ תוכן אזורי של אזור זכרון יעקב – פרדס חנה.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

גוגל בוחנת הסרת תוצאות רגילות של אתרים שיש להם Featured Snippet

לידיעה המקורית ב-Search Engine Land עד כה, אתרים שזכו לקבל Featured Snippet ("קטע מידע מומלץ") בתוצאות ...

חדשות קידום אתרים

חדש בגוגל אדוורדס: טירגוטים יעילים יותר עם פיצ'ר "קהלים דומים"

לידיעה המקורית ב-Search Engine Land פייסבוק, שימי לב – גוגל עוד תעקוף אותך בסיבוב: בשני ...

2 תגובות

  1. הדפים החדשים יעזרו באמת למנוע את המצב שעסקים, בייחוד קטנים, משתמשים בפרופיל אישי עבור העסק. אך אני צופה שהאפשרות להסתובב ברשת החברתית בתור פרופיל עסקי תגביר את עסקניזציה שכבר היום קיימת בצורה רחבה בפייסבוק, במקום רשת חברתית הרשת הפכה לכר פורה לכל מיני קואצרים, מאמנים וכל'. חיזוק הצד הזה עלול להרחיק את הממשתפתים המקורים של הרשת ותגרום לגסיסתה.

  2. לגבי הלייקים: לייק של עמוד לעמוד אחר לא נספר! אבל לייק של עמוד לפוסט אחר נספר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

שתפו את הפוסט עם חברים