קידום אתרים » חדשות קידום אתרים » עמודי מעריצים חדשים בפייסבוק: מעכשיו כמו הפרופיל השני שלכם

אודות איתי ברנר

איתי ברנר
העורך הראשי של מדור החדשות באתר AskPavel בו מדי שבוע מתפרסמות הידיעות האחרונות מעולם השיווק באינטרנט. עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן, שותף במיזם מקום טוב – ערוץ תוכן אזורי של אזור זכרון יעקב – פרדס חנה.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

גוגל נלחמת בפייק ניוז עם תגית חדשה בשם "Fact Check" בתוצאות החיפוש

שיתופים שתפו בפייסבוק צייצו בטוויטר שתפו ב-Google+ שתפו בלינקדאיןלידיעה המקורית ב-Search Engine Land הסוף לפייק ...

חדשות קידום אתרים

עדכון אלגוריתם חדש לגוגל? הכירו את "Fred"

שיתופים שתפו בפייסבוק צייצו בטוויטר שתפו ב-Google+ שתפו בלינקדאיןלידיעה המקורית ב-Search Engine Land עולם ה-SEO ...

2 תגובות

  1. הדפים החדשים יעזרו באמת למנוע את המצב שעסקים, בייחוד קטנים, משתמשים בפרופיל אישי עבור העסק. אך אני צופה שהאפשרות להסתובב ברשת החברתית בתור פרופיל עסקי תגביר את עסקניזציה שכבר היום קיימת בצורה רחבה בפייסבוק, במקום רשת חברתית הרשת הפכה לכר פורה לכל מיני קואצרים, מאמנים וכל'. חיזוק הצד הזה עלול להרחיק את הממשתפתים המקורים של הרשת ותגרום לגסיסתה.

  2. לגבי הלייקים: לייק של עמוד לעמוד אחר לא נספר! אבל לייק של עמוד לפוסט אחר נספר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

לשיתוף הפוסט לחצו כאן

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים:

 

שתפו את הפוסט עם חברים