מפרסמים בלינקדאין יוכלו מעתה לשלוח הודעות ממומנות (Sponsored InMail)

דפנה בן יהושע
חדשות קידום אתרים

השבוע האחרון עומד בסימן הכנסת תוכן שיווקי לשירותי ההודעות של רשתות חברתיות: פייסבוק הכניסה הודעות ממומנות למסנג’ר שלה, טוויטר השיקה בוטים של שירות לקוחות בתוך שירות ההודעות שלה, וכעת גם לינקדאין מצטרפת לחגיגה. הרשת החברתית העסקית, שנרכשה ביוני האחרון על ידי מיקרוסופט, הכריזה אתמול על פיצ’ר חדש ב-InMail, שירות ההודעות שלה: מעתה, מפרסמים ומשווקים יוכלו לשלוח הודעות ממומנות לכל מנוי בלינקדאין.

Sponsored InMail

הפיצ’ר החדש היה בפיילוט מאז אוגוסט האחרון: לינקדאין נתנה את האפשרות לשלוח הודעות ממומנות ל-100 מפרסמים והציעה את האפשרות גם למשתמשים עסקיים. בזכות התוצאות המעודדות – שיעורי פתיחה של 45 אחוזים ושיעורי הקלקה (CTR) של 4-7 אחוזים – הפלטפורמה פתחה כעת אפשרות זו לכולם: הן אנשים פרטיים והן עסקים גדולים וקטנים.

עד כה, האפשרות לשלוח הודעות ממומנות היתה זמינה רק למנויי פרימיום של לינקדאין, אך כעת היא נפתחת גם למפרסמים דרך מנהל הקמפיינים של הפלטפורמה. לדברי אירינה סקריפניק, מנהלת שיווק מוצר בכירה בלינקדאין, לינקדאין החליטה להיות גמישה יותר ולאפשר למפרסמים לנהל את הקמפיינים שלהם בעצמם אם הם בוחרים בכך; והיא הוסיפה שהפיצ’ר החדש מאפשר גם לעסקים קטנים ולעמותות ללא כוונת רווח, שתקציב השיווק שלהם נמוך, לבצע פעולות שיווק ממומנות.

מה ניתן לעשות באמצעות ההודעות הממומנות?

ההודעות הממומנות של לינקדאין לא נועדו לגרום לנמענים להשיב להם בהודעה דווקא; הן יכולות לכלול קריאה לפעולה (ביקור באתר, רכישת מוצר, הרשמה לאירוע או לרשימת תפוצה, מילוי טופס וכו’) או לעודד את הנמענים להוריד קבצים בעלי מטרה שיווקית כדוגמת אינפוגרפיקות או ebooks. על פי לינקדאין, אלה הפעולות שתוכלו לבצע באמצעות ה-Sponsored InMail:

  • התאמה אישית של המסרים שלכם ללקוחות פוטנציאליים באמצעות יצירת הודעות מטורגטות ורלוונטיות
  • הגדלת ההמרות באמצעות כפתור הנעה לפעולה ואופטימיזציה למובייל (ההודעות הממומנות מתאפיינות בעיצוב רספונסיבי וכפתור ההנעה לפעולה יהיה מוצג גם בדסקטופ וגם במובייל)
  • הגעה למנויים בזמן שהם שוהים בפלטפורמה: ההודעות הממומנות נשלחות למנויים רק בעת שהם פעילים בלינקדאין, וההגבלה על ההודעות הממומנות שניתן לשלוח מאפשרת להקדיש לכל הודעה יותר תשומת לב

בדומה לסוגי הקמפיינים האחרים שכבר ניתן לבצע בלינקדאין – תוכן ממומן ומודעות טקסט – גם את הקמפיינים של ההודעות הממומנות יהיה ניתן לנהל מבחינת קביעת תקציב, טירגוט בהתאמה אישית ומעקב אחרי לידים והמרות. עם זאת, כפי שכתוב לעיל, על הפיצ’ר החדש חלות גם מגבלות: כל מנוי בלינקדאין יכול לקבל הודעה ממומנת ממשווק מסוים רק אחת ל-60 יום; המשתמשים יכולים לבטל קבלת הודעות מאדם או מחברה מסוימים; והם יכולים גם לבטל לחלוטין את האופציה לקבל הודעות ממומנות.

צפו בסרטון של לינקדאין בו היא מסבירה איך Sponsored InMail עובד:

פירוט נוסף תוכלו לקבל גם מהמצגת של זיו שיינפלד, מייסד Z Digital House ומרצה בקריה האקדמית אונו:

איך שולחים הודעות ממומנות בלינקדאין?

רוצים לנסות את הפיצ’ר החדש כבר היום? עקבו אחרי ההנחיות של לינקדאין:

  1. היכנסו למנהל הקמפיינים של לינקדאין.
  2. פתחו את חשבון הפרסום שלכם (Ad Account), לחצו על “Create Campaign” ובחרו באופציה “Sponsored InMail”.
  3. כתבו ועצבו את ההודעה שאתם מעוניינים לשלוח.
  4. בחרו את קהלי היעד שלכם (מתוך 16 קריטריונים שונים)
  5. קבעו את תקציב הקמפיין שלכם, והשיקו את הקמפיין.

מה דעתכם על המהלך הזה? מיהן לדעתכם הפלטפורמות הבאות שישיקו הודעות ממומנות? ואלו יתרונות וחסרונות יכולים להיות לפיצ’ר כזה? מוזמנים לשתף אותנו במחשבות שלכם בתגובות!

שתפו:
נכתב על ידי
היי, אני דפנה. במקור יש לי בכלל תואר שני בביולוגיה, אבל אחרי שפרשתי מהאקדמיה והתנסיתי במגוון תחומים, הבנתי שמה שאני רוצה לעשות זה לכתוב. בשנים האחרונות עסקתי בתרגום, כתיבה ועריכה, והיום אני מנהלת התוכן בקבוצת אנגורה מדיה. אני כותבת על שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, אסטרטגיות שיווקיות ובעצם – כל מה שקשור לשיווק ולאינטרנט. בקיצור, רוב היום הראש שלי תקוע במסך, אבל אני נהנית מזה!
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
85
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
107
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
131
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104680
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100120
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99002
מדיה חברתית
דנה רוזן
82388
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.