israelsky – זה לא “שמיי ישראל”

פבל ישראלסקי

אתם כנראה לא ממש מבינים בשלב זה מה אמור להיות כתוב בבלוג בשם israelsky – “שמיי ישראל” וכנראה אף תוהים מי המשוגע שחשב על שם שכזה עבור בלוג קידום אתרים שבכלל מדבר על שיווק ויזמות באינטרנט . ובצדק! אז רק למען הסר ספק, הבא נבהיר שזה פשוט שם המשפחה שלי. כן כן אני לא צוחק – ישראלסקי! היתרון הבולט שמצאתי לאחרונה בשם הזה – שהוא תמיד פנויי כשאני נרשם איתו בתור ה- nick name באיזו קהילה אינטרנטית (הרי מי כבר יחשוב לקרוא לעצמו “שמיי ישראל”?! 🙂 )

אהיה כנה איתכם, אני לא ממש יודע מה נהוג לכתוב בפוסט ראשון כשפותחים בלוג אישי. גם לא ממש בדקתי למען האמת (מודה – כנראה שלא אצליח להחזיק את עצמי וישר ארוץ לגוגל לבדוק את העניין לאחר פרסום פוסט זה). בכל מקרה, הנחתי שהדבר הנכון והאינטואיטיבי ביותר הוא פשוט להסביר בכמה מילים מי אני ולאן הגעתם , או הדבר היותר חשוב – על מה אדבר כאן בעצם. ראשית אציג את עצמי (מזהיר מראש, זה הולך להישמע רשמי בטירוף): שמי פבל ישראלסקי, סטודנט לתואר ראשון בהנדסת תוכנה ובעיקר מתעסק ביזמות ושיווק באינטרנט, עובד בחברת EasyNet. “בשוטף” מתעסק בעיקר בסיוע למנהלי פרויקטים בהתקשרות מול בעלי אתרים, לצורך יצירת אפיקי שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו. מקום העבודה השני שלי, שהוא גם המקום בו השכלתי בתחום היזמות והעסקים, הוא ISEMI – המרכז הישראלי ליזמות. עיקר העבודה שלי שם היא ניהול האתר בעברית והאתר באנגלית. כמו כן, אני מנהל את קהילת הסטודנטים והמרצים שלנו אשר הקמתי באמצעות פלטפורמת ning (פלטפורמה מעולה לדעתי ליצירת קהילות חברתיות שאדבר עליה בהמשך).

פרט לשני מקומות עבודה אלו, אני גם יועץ לקידום אתרים. בשנים האחרונות תפסתי טרמפ על גל האינטרנט ההולך ושוטף את העולם. אך בעיקר העדפתי, מעצם היותי סקרן שאוהב אתגרים, להתעסק ולחקור את התחום היותר מסתורי בעיני – גוגל. עצם המחשבה על כך שאיש בעולם אינו יודע איך באמת המכונה המשומנת הזאת עובדת ושלמעשה כל החברות למיניהן מתבססות על השערות וניסויים – קנתה אותי. מאז אני זוכר את עצמי נובר בכל מקור אפשרי על מנת לנסות ולהבין איך עובדת מעצמת על זו , שמניעה את העולם הווירטואלי כיום.

בבלוג זה אכתוב על הרבה דברים נוספים בהם אני שותף\ מתעסק\ מתעניין, כגון: קידום בגוגל, רשתות חברתיות, מיתוג אישי באינטרנט, יזמות, שיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש, חידות ואתגרי מחשבה בנושא קידום אתרים, ווב 2.0 וגם אחשוף כל מיני תגליות מניסויי ה- SEO שאני עורך (סתם…זה שמור רק לי 🙂 מצטער…).

אז ככה, כמו שכותבים בצהובונים רבים במאמרונים האידיוטיים האלה על סלבס, יש שם בד”כ גם את השאלה התמהונית הבאה: “משהו שלא יודעים עליך?”…ופה אני עומד לגלות את HASOD שלי. סוד חיי.הבייבי שלי: אני חולה על ברייקדאנס! יתרה מזו – אני bboy משנת 2000 בערך ואף שפטתי בתחרויות בעבר.

קריאה נעימה!

פבל ישראלסקי - יועץ קידום אתרים

נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

9
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.