מה הייתם רוצים שאשאל את מומחי השיווק בכנס ה-SES בניו יורק?

פבל ישראלסקי

כנס SES 2011 בניו יורקבסוף החודש הקרוב אני טס לכנס הבינלאומי Search Engine Strategies אשר מתקיים בניו-יורק מדי שנה. הכנס נמשך כשבוע, מכיל למעלה מ-70 הרצאות במגוון נושאים ופוקדים אותו כ-5,000 משווקי אינטרנט מרחבי העולם, כך שזו הזדמנות מעולה לשמוע על האסטרטגיות והטרנדים האחרונים מעולם השיווק באינטרנט.

בכוונתי לסקר משם את הארוע עבורכם ולפרסם כאן בבלוג מדי יום תקצירים מתוך ההרצאות המובילות, לשתף טיפים שעדיין לא נכתבו בשום מקום ברשת ואולי אף לצלם כמה ראיונות בלעדיים בוידאו עם מומחי שיווק באינטרנט בינלאומיים. אבל לשם כך אצטרך את עזרתכם – מה הנושאים שהכי מעניינים אתכם?

בשנה האחרונה צצו הרבה טרנדים מעניינים בעולם השיווק באינטרנט שמעלים הרבה סימני שאלה. הנה הבולטים מביניהם שפורסמו כאן בבלוג:

  • גורמים חברתיים שמשפיעים על SEO – גוגל ובינג הודיעו רשמית שסיגנלים חברתיים יילקחו בחשבון בדירוג האורגני. נשאלות הרבה שאלות: איזה משקל יש להם באלגוריתם? מהם בדיוק אותם סיגנלים? האם הסיגנלים מתייחסים רק לקישורים?
  • עדכון ה-Farmer (פנדה) של גוגל – השינוי האחרון של גוגל שזיעזע את עולם ה-SEO, השפיע על 11.8% מכלל התוצאות בארה”ב. אבל מה המשמעות של העדכון הזה עבור מקדמי האתרים? האם ומתי הוא צפוי להגיע למדינות נוספות?
  • ירידה באפקטיביות הפרסום של פייסבוק – מחקר שפורסם לאחרונה קובע שאפקטיביות הפרסום בפייסבוק יורדת לאחר מספר ימים מרגע עליית הקמפיין. אז איך לפרסם נכון כדי שהאפקטיביות לא תרד? האם הפרסום הממומן בפייסבוק אפקטיבי בכלל?
  • חיפוש חברתי במנועי חיפוש – גם בינג וגם גוגל החלו לשלב לאחרונה בתוצאות החיפוש האורגניות את ההמלצות של החברים שלנו מהרשתות החברתיות. האם יש טכניקות שיווק שצמחו בעקבות השינוי? איך השינוי הזה הולך להשפיע על הרגלי החיפוש שלנו? האם כתוצאה מכך נעדיף לחפש בעודנו מחוברים לחשבון בגוגל? (ואם כן, איך זה ישפיע על ה-SEO?)
  • האיחוד בין בינג ליאהו בחזית החיפוש – כחלק מ”ברית החיפוש” הזו, התאחדו 2 המתחרים הגדולים של גוגל ובכך נתח השוק של בינג בחיפושים עלה (נכון לסוף 2010, גוגל ירד לכ-65% מהחיפושים בארה”ב). האם זה אומר שבעלי אתרים צריכים להשקיע יותר בקידום אתרים בבינג? במה הקידום בבינג נבדל הכי הרבה מגוגל?
  • שיפור החיפוש המקומי בגוגל – למעלה מ-60% ממשתמשי האינטרנט בארה”ב מבצעים מדי חודש חיפוש מקומי בגוגל. הנישה החדשה הזו (יחסית) צומחת בקצב מסחרר ומנועי החיפוש לא יכולים להישאר אדישים. האם החיפוש המקומי יגיע לכלל הגרסאות של גוגל (כולל ישראל)? ואם כן, מתי זה צפוי לקרות?

וזה רק חלק קטן מהעדכונים המשמעותיים מהשנה האחרונה. אבל אילו מסקנות משווקי האינטרנט הסיקו מהשינויים האלו? איזה התאמות הם עשו בשיטות השיווק שלהם כתוצאה מהשינויים? והכי מעניין – איך הם מינפו את כל השינויים הללו כדי לשפר את התוצאות העסקיות שלהם?

כפי שאתם רואים, יש אינסוף שאלות פתוחות ומסקרנות, אך לצערי הזמן שלי מוגבל לשבוע בלבד וצריך לחשוב איך לנצל אותו בצורה האפקטיבית ביותר. כמו כן, אי אפשר להגיד ששאלה אחת חשובה מאחרת כי סקרנות זה נושא אינדיווידואלי. אם אצטרך לעשות סלקציה, אלך על השאלות שהרוב שאלו.

לכן אני פונה אליכם כאן כדי שתגידו לי מה הכי מעניין אתכם ואיזה שאלות הייתם רוצים שאשאל?

אשמח אם תחשבו על השנה האחרונה שהייתה לנו ותשתפו אותי כאן בתגובות בשאלות והתהיות שלכם. בניגוד לראיון עם תומר חונן על קידום אתרים בגוגל, הפעם יהיו אלפי אנשים עם דעות ונסיון שונה שאוכל לשאול.

נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

40 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

40
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.